Expo World

Целият свят в едно изложение

Вода и светлина са новият тренд в интериора от изложението „Дибла“

Проявата е част от мегафорума за агробизнес, вино, храни и хорека сектора

Панаир-снимка-02.02.2018

Водата и светлината са новите акценти в дизайна на жилищни и обществени сгради. Модерните тенденции за тяхното използване представя  изложението „Дибла – идеи и продукти за интериора“, което ще се проведе от 21 до 25 февруари в Международен панаир Пловдив.

            Спектърът от изделия обхваща всички детайли: от настилките и облицовките през обзавеждането до мазилките и таваните. Новата инициатива разширява изложбата за оборудване за хотели и заведения „Хорека Пловдив“ и се осъществява съвместно с Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „Дибла“.

            Атрактивните водни и светлинни ефекти, презентирани от „Пи Ес България – Лукс“, внасят настроение в интериора и екстериора. Предлагат се и нестандартни светлинни решения за  външни и вътрешни пространства.

            Интересни сегмент в изложението са СПА и уелнес линията, както и оборудването за спорт.  „Пи Ес България – Лукс“ и „Атама“ разработват концепции за СПА и фитнес центрове, соларни студиа и частни кътове за спорт, като ги осъществява с изделия от водещи световни марки. Финландски сауни внасят скандинавска екзотика.

            „Идеи за водата“ е темата на експозицията на Hansgrohe, лидер в санитарната индустрия. Компанията ще покаже стилни елементи за баня и кухня, смесители и мивки, душове с иновативната функция Select, превръщаща къпането в  СПА преживяване.

            Мебелите са една от основните теми. Открояват се луксозните дизайнерски серии на „Гала Колеционе“, нейната линия за детско обзавеждане, а също – уникални и иновативни изделия от масивна дървесина. Богата е гамата от матраци, легла и аксесоари за спалня на  „Тед“. Ще бъдат показани мебели и детайли за тях, фасадни стени и панели на полската компания Vox. Изисканият дизайна се допълва от мебелния обков с марка „Блум“, предлаган от „Интериор И“.              

            „Юродом“ демонстрира улеснения за почистването. Сред тях са уред за прозорци, намаляващ наполовина времето за миене, и прахосмукачка робот, която се справя дори с пространствата под мебелите.

            Елегантната визия на пространствата се доизгражда от настилките, мазилките и боите. „Артра“ акцентира на италиански декоративни бои и настилки, а „Атри“ – на декоративни и фасадни бои и мазилки, саниращи и хидроизолиращи продукти.

            „Дибла“ обхваща и браншовете: дизайн и проектиране, декор и аксесоари, ресторантско, барово, хотелско и търговско оборудване, интериорен текстил, софтуерни системи и приложения. Проявата е част от мегафорума за агробизнес, вино, храни и хорека сектора. Той включва престижните изложби „Агра“ – за селско стопанство, „Винария“ – за лозарство и винарство, „Фудтех“ – за хранителната индустрия, „Апи България“ – за пчеларство, и „Вкусове от Италия“, които се провеждат по същото време в Международен панаир Пловдив.