Expo World

Целият свят в едно изложение

Национален Розов ден в подкрепа на борбата с рака на гърдата

Промени ли се отношението ни към заболяването?

Национален Розов ден – 8 октомври се превърна в своеобразна традиция в рамките на Световния месец за борба с рака на гърдата, затова няма да пропуснем да го отбележим и през предизвикателната 2020 година. Той се провежда по инициатива на Avon България и е ден, в който компанията призовава всеки, желаещ да покаже подкрепата си, да облече розово и сподели пост в социалните си мрежи с хаштаг #avonpinkday, #вижпромяната и #WatchforChange.

Промяната е основна тема в борбата срещу рака на гърдата през тази година – Аvon оценява дългия път, през който сме преминали всички ние като общество за последните 19 години, откакто кампанията се провежда в България. Път, за който си струва да се поздравим. Това е промяна най-вече в мисленето и знанието ни за рака на гърдата, промяна, която ни помага по-целенасочено да се борим с болестта и възможно най-рано да я откриваме и лекуваме.

Днес знаем, че ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот. Именно затова никоя жена не бива да бъде в неведение относно болестта. Днес знаем, че проблемът изисква гласност, осъзнаване и взаимност – от цялото общество, всеки ден. Проблемът изисква постоянство, а през всички тези години Avon България възприема работата по него като своя мисия и поставя за своя основна и най-важна цел да осигури осведоменост относно здравето на гърдите и ранните симптоми на рак на гърдата.

Промяна се усеща с всяка следваща година, когато все повече хора подкрепят кампанията и показват, че истински вярват в нея, постоянни са в посока превенция и познават симптомите на болестта. За промяната ни напомнят и символично осветените в розово сгради в София и редица общини в страната, които всяка година виждаме по време на Националния розов ден. Розовата светлина има за цел да затвърди още веднъж вярването, че никоя жена не бива да остава на тъмно за рисковете и симптомите от развитие на рак на гърдата, а ранната превенция, както и високата осведоменост по темата, са ключови.

За съжаление статистиката продължава да бъде все така стряскаща – над 50 000 българки са диагностицирани с рак на гърдата, а случаите се повишават със средно 3800 всяка година. Все още има много жени, които поради една или друга причина пренебрегват здравето на своите гърди и не са постоянни за своя годишен профилактичен преглед. Именно затова кампании за информираност и подкрепа продължават да са все така необходими и актуални за българката.

Благодарение на общите усилия на представители и клиенти на Avon, компанията е дарила над 1 500 000 за превенция и ранна диагностика на болестта. Вече 5 години кампанията си партнира успешно с Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

Повече информация за кампанията ще откриете на Facebook страницата на каузата: https://www.facebook.com/avonmissonbg/

 

За Avon:

Avon е компанията, която вече 130 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко – в подкрепа на всяка жена. Продуктовата линия на компанията включва добре познатите козметични серии AvonColor, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Avon предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители, които оперират в около 70 държави по целия свят. Повече за Avon и продуктите може да научите на www.avon.bg, както и на Facebook страницата на компанията – https://www.facebook.com/AVONbulgaria.


За кампанията на Avon срещу рака на гърдата в България:

Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна  диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 18 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме.

 

За повече информация:

Елена Станева
PR Director

All Channels PR

+359 888 706 519
estaneva@all-channels.com