Expo World

Целият свят в едно изложение

Онлайн търговци и предприемачи се събират отново на eCommCongress & Expo

В рамките на изложение COPIS предпочитаното от специалистите събитие разгръща възможностите на хибридния си формат

„Покупкология“. Това е мотото на тазгодишния eCommCongress & Expo, който на 29 септември ще разгърне потенциала си в рамките на мащабната съпътстваща програма на изложението за реклама и печатни услуги COPIS. От 29 септември до 1 октомври единственото по рода си изложение за реклама и печатни услуги COPIS ще бъде домакин на поредица професионални събития. Освен eCommCongress & Expo, форумът отваря вратите си за DIGI PAY – едноименното събитие за дигиталните разплащания, семинар за дизайн и опаковки и други.

„eCommCongress & Expo ще бъде с хибриден формат – онлайн и на живо. Желаещите да присъстват все още могат да закупят билет от сайта ecommcongress.bg“, коментират организаторите от EventsBakery.bg. За улеснение на присъстващите и съобразено с хибридната форма на провеждане, билетите са два типа. Единият дава достъп за излъчването на събитието и нетуъркинг в приложението, а другият осигурява физически достъп до конгреса и достъп до изложбените зали на Интер Експо Център в дните на изложението за реклама и печатни услуги COPIS. До 6 септември цените са съответно 89 и 119лв.

Акценти 2021

eCommCongress & Expo събира най-големите онлайн търговци, давайки им възможност за обмен на опит в продажбите, добрите практики и отношението към клиентите. И както всяка година, присъстващите ще дискутират „горещите“теми. Така например в панела „IOS 15 И FACEBOOK PRIVACY в бизнеса“, ще се дискутира ъпдейтът, който ще промени коренно privacy настройките на потребителите, както и промените във Фейсбук.

Лекторите ще засегнат и „Новите ДДС правила“, навлезли от 1 юли 2021 г., чрез които се целихармонизиране на условията и методите за обмитяване на стоки и услуги в Европейския съюз. eCommCongress & Expo ще се разгърне обширно и върху „Психология на покупките“.  Разбира се, сред акцентите е и „Видео маркетинг и инфлуенсъри“; все пак YouTube се превръща във втората най-използвана търсачка в мрежата…

В панела „Новите деца на улицата“ вниманието на присъстващите ще бъде фокусирано върху Clubhouse, Tik-Tok, Podcast-и – местата, където са младите. Във връзка с развитието на бизнеса извън пределите на България, лекторите ще представят експертизата си по темата „Cross-border продажби“, а търговци ще споделят наживо опита си за добрите практики при продажби в Германия, Англия, Франция и други държави.

Допълнителна информация за eCommCongress & Expo, чийто домакин е на изложението за реклама и печатни услуги COPIS, ще откриете на ecommcongress.bg.