Изложители от три континента се включват в Международните хранителни изложени и Wine&Spirits Show в Интер Експо Център
Важни събития за бизнеса в хранително-вкусовия сектор предстоят в началото на наближаващия ноември. Защото в Интер Експо Център в София, на 8 ноември, стартират Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show. Хиляди представители на бизнеса, привлечени от иновациите и изкушаващите вкусове, представени от над 460 изложители, ще превърнат България във важна спирка за всеки на Балканите и Източна Европа, чиято дейност по един или друг начин е свързана с хранително-вкусовия сектор.
„Продължаваме да развиваме изложенията като водещ международен фактор в хранителната индустрия“, споделят организаторите. Благодарение на съвместните усилия на браншовите организации и Интер Експо Център, 460 изложители от 3 континента ще превърнат присъствието на всеки посетител в околосветска обиколка на хранително-вкусовата промишленост. Фирми от България, САЩ, Италия, Турция, Гърция, Македония, Полша, Румъния, Тайланд ще разположат щандовете си. Заедно с провеждащата се Национална кулинарна купа, те ще заемат цялата изложбена площ на Интер Експо Център, изпълвайки я с продукти, машини, софтуер и технологии за целия ХВП-бранш.
Последното издание привлече интереса на посетители от 35 държави; сега организаторите очакват Международните хранителни изложения и Wine&Spirits Show да заемат още по-важно място на международната бизнес сцена. „Всеки може да закупи билета си за посещение на www.food-exhibitions.bg или от касите на Интер Експо Център, в дните на изложенията“, информират те.
Бизнес-трамплинът
Събитието е важно за бизнеса по няколко причини. „Високо се цени обстоятелството, че тук аудиторията е тясно таргетирана“, коментират организаторите. За всеки в ХВП сектора, в който у нас оперират над 5000 компании, осигуряващи 70 000 работни места, е важно да се запознае „от първа ръка“ с иновациите и тенденциите, да открие нови бизнес партньори, пазари и ниши за развитие. Комплексният характер на Международните хранителни изложения и Wine&Spirits Show предоставя всичко това; и не само. Ежегодно форматът е арена на десетки съпътстващи събития от регионален и световен характер – Националната кулинарна купа, Международния пица шампионат и др.
От друга страна растящият международен авторитет на Международните хранителни изложения и Wine&Spirits Show ги превръща в бизнес-трамплин за всяка присъстваща компания, която иска да развие пазара си в страната или да стъпи и да се утвърди на международната сцена.
Медената сладост
Освен това организаторите непрестанно експериментират в развитието на формата, показвайки на аудиторията различните възможности пред ХВП-сегментите. През последните две години те наложиха бранда „Сетива без граници“ и „БулевАРТ на вкусовете“, както и Greenline Zone и „Био зона“.
Сега предстои първото издание на BEE RISE, с фокус – производството на мед и пчелни продукти. В зала 4 на Интер Експо Център BEE RISE ще обедини десетки производители, от които ще научим повече за предизвикателствата и перспективите пред бранша. Те ще представят традиционни изделия, свои собствени продукти, иновативни технологии и подходи за производство.
6 изложбени зали, изпълнени със съдържание, над 460 изложители от България, Турция, Гърция, Македония, Полша, Румъния, САЩ, Италия, Тайланд, хиляди посетители от над 40 държави. Такава ще бъде екосистемата, която от 8 до 11 ноември ще създадат в София изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show.