
Специализиран курс за автоматично отчитане на Данък добавена стойност с Интегрираната система за фирмено управление “БИЗНЕС НАВИГАТОР”. Последователно се разглеждат следните теми:
- Фирмени данни за отчитане на ДДС
- Базови данни свързани с отчитане на ДДС – сметки, данъци, данни за контрагентите за отчитане по ДДС
- Настройка на типовете документи за отчитане на ДДС
- Текущо въвеждане на документи с ДДС за покупка и продажба – фактури, кредитни и дебитни известия
- Документи с различна данъчна основа. Обработка на ДДС при брак и липси. Документи за частичен данъчен кредит
- Въвеждане различни ставки и различни операции по ДДС на всеки ред в поддокумента
- Осчетоводяване на ДДС по чл. 74 от ЗДДС – Право на приспадане на данъчен кредит за налични активи и получени услуги преди датата на регистрация
- Вътреобщностни доставки. Вътреобщностни придобивания. Схеми за генериране на протоколи за ВОП. Отчитане на внос от чужбина
- Сторниране и анулиране на документи и тяхното отразяване в отчетите по ЗДДС. Обработка на стоково парични отчети
- Отпечатване на фактури и известия. Отпечатване на изходящи протоколи за ВОП. Отпечатване на протоколи в други случаи по ЗДДС
- Обратно начисляване на ДДС
- Режим на касова отчетност по ДДС
- Отчети по ЗДДС – Дневник на продажбите, Дневник на покупки, Данъчна декларация, ВИЕС декларация, Файлове по ДДС и ВИЕС. Проверка на данните в отчета по ЗДДС. Обединяване на файлове по ДДС
- Оборотни ведомости – приключване на сметки, отчитащи ДДС. Други справки при обработка на ДДС – Главна книга за една сметка, Синтетичен хронологичен журнал, Аналитични журнали
- Проблеми при отчитане на ДДС – грешна или липсваща операция по ДДС в документ, погрешно използван данък в документ, грешни данни на контрагенти, липсващи данни необходими за Отчета по ЗДДС, различни данни в параметрите на типа документ и параметрите при въвеждане.
Дати на провеждане: 08.10.2018 от 14:00- 17:00 ч.
Период на провеждане: От 08.10.2018 до 08.10.2018 с предварително записване.