Expo World

Целият свят в едно изложение

Основен курс начинаещи ИСФУ Бизнес Навигатор

« Назад към събитията
Това събитие е минало.
Събитие:
Основен курс начинаещи ИСФУ Бизнес Навигатор
Начало:
10.07.2017 9:30
Край:
10.07.2017 12:30
Категория на събитието:
,
Организатор:
Комерс Финанс АД
Телефон:
02-986 77 22; 02-986 12 34; 02-986 12 32; 02-981 72 26; 02-986 78 32;
kurs@cfinance.bg
Място:
Компютърна зала на Комерс Финанс АД
Адрес:
ул. Г.Бенковски 21, София, България
logo_pechat-smal7-600x20430

Основен курс за начинаещи за работа с Интегрираната система за фирмено управление “БИЗНЕС НАВИГАТОР”. Практическо обучение в компютърен клас за придобиване на знания и умения за работата с “БИЗНЕС НАВИГАТОР”. Курсът е двудневен с продължителност 6 часа – 2 дни по 3 часа, с теоретична и практическа насока. Основният курс приключва с издаването на сертификат за всеки отделен курсист. Последователно се разглеждат теми като:

  • Съдържание на дистрибутивния носител – използване на документацията, мултимедийни уроци и допълнителни шаблони и примери. Инсталиране на ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Индивидуални пароли за влизане в програмата и нива на достъп. Организация на работа с ИСФУ “Бизнес Навигатор” – клавиши, интерфейс, менюта и подменюта, работа с таблици, локатори.
  • Вградени модели на счетоводството на фирми с различен предмет на дейност, използвани в Бизнес Навигатор. Създаване на нова фирма по избран модел.
  • Настройки на базовите данни към особеностите на фирмите. Настройка на индивидуалния сметкоплан – дефиниране на сметки и подсметки. Дефиниране на нова сборна сметка и свързване на подсметките към нея.
  • Аналитичност на сметките. Типове аналитичности – стандартно заложени. Дефиниране на нови типове аналитичности. Номенклатури – понятия, кодиране, нива. Връзка между номенклатури и партиди.
  • Разчетни сметки с контрагентите. Групи контрагенти – клиенти и доставчици, предназначение, използвани сметки.
  • Данъци – стандартно заложени в ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Автоматично контиране на данъци и отстъпки.
  • Години, периоди и папки – определение и работа с тях. Работа едновременно в много периоди. Откриване на папки.
  • Типове документи. Въвеждане на входящи и изходящи документи. Критерии за избор на тип документ. Разчети с контрагенти. Незабавно и отложено осчетоводяване на документи. Автоматично контиране и разглеждане на счетоводните статии на един документ. Осчетоводяване на отделен документ, цяла папка или цял период.
  • Автоматично плащане по фактура. Следене на разплащанията с клиенти и доставчици. Работа с отворени позиции.
  • Принципи на въвеждане на началните салда. Начални салда за материални сметки, партиди и персонални сметки за клиенти и доставчици.
  • Предназначение и информация от Отчети – Оборотни ведомости  за материални сметки
  • Работа със стоки – доставки, продажби. Видове документи и работа с тях. Въвеждане на контрагенти. Изписване на стоки. Видове отчети. Стойности по премълчаване
  • Възможности за корекция на документ – сторниране на документ, деактивиране на документ
  • Валута и автоматично отчитане на валутни разлики. Работа с валутни сметки. Документи за отчитане при валутни сделки.
  • Преоценки на валутните активи и пасиви, вземанията и задълженията. Видове справки.
  • Дневници на покупки и продажби – изготвяне, отпечатване и записване на файловете по ДДС. Данъчна декларация по ДДС. Виес декларация.
  • Дълготрайни материални и нематериални активи и амортизации – принципи и видове използвани методи на амортизация.
  • Съставяне на амортизационен план. Автоматично начисляване на амортизации. Справки за дълготрайни активи и амортизации.
  • Предназначение и информация от основните отчети. Филтриране на информацията по справките. Балансови счетоводни отчети.
  • Системни функции. Принципи и възможности на архивирането и деархивирането на данните.
  • Проверка на данните при извънредни ситуации като основна процедура против загуба на информация при токови удари, вируси, повреда на компютъра.

Дати на провеждане:

  • 15.05.2017 и 16.05.2017 от 09.30- 12.30  ч.
  • 29.05.2017 и 30.05.2017 от 09.30- 12.30  ч.
  • 12.06.2017 и 13.06.2017 от 09.30- 12.30 ч.
  • 26.06.2017 и 27.06.2017 от 09.30- 12.30 ч.
  • 10.07.2017 и 11.07.2017 от 09.30- 12.30 ч.
  • 24.07.2017 и 25.07.2017 от 09.30- 12.30 ч