Курсове за обучение по ИСФУ “БИЗНЕС НАВИГАТОР”
Уебинар по основен курс за начинаещи за работа с Интегрираната система за фирмено управление “БИЗНЕС НАВИГАТОР”.
Курсът е с продължителност 6 учебни часа с теоретична и практическа насоченост – от 09.30 – 15.30 ч с 1 час обедна почивка
Цената на всеки курс е 50 € без ДДС.
Он-лайн практическо обучение с платформата Team Viewer Meeting
Теоретичната и практическа част вървят успоредно, така че всеки курсист има възможност в момент на преподаване да усвои показаните му възможности. На база на предварително подготвен пример с проблемни ситуации клиентът упражнява теоретичните познания и затвърждава на практика придобитите знания.
Последователно се разглеждат следните теми:
Tема 1: Организация на работа– клавиши, интерфейс, менюта и подменюта, работа с таблици, локатори.
Tема 2: Индивидуални пароли за ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Нива на достъп.
Tема 3: Вградени модели на счетоводството на фирми с различен предмет на дейност, използвани в ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Създаване на нова фирма по избран модел.
Тема 4: Настройки на базовите данни към особеностите на фирмите. Настройка на индивидуалния сметкоплан – дефиниране на сметки и подсметки. Дефиниране на нова сборна сметка и свързване на подсметките към нея.
Тема 5: Аналитичност на сметките. Типове аналитичности – стандартно заложени. Дефиниране на нови типове аналитичности. Номенклатури – понятия, кодиране, нива. Връзка между номенклатури и партиди.
Тема 6: Данъци – стандартно заложени в ИСФУ “Бизнес Навигатор”. Автоматично контиране на данъци и отстъпки.
Тема 7: Години, периоди и папки – определение и работа с тях. Работа едновременно в много периоди. Откриване на папки.
Тема 8: Типове документи. Въвеждане на входящи и изходящи документи. Критерии за избор на тип документ. Разчети с контрагенти. Незабавно и отложено осчетоводяване на документи. Автоматично контиране и разглеждане на счетоводните статии на един документ. Осчетоводяване на отделен документ, цяла папка или цял период.
Тема 9: Автоматично плащане по фактура. Следене на разплащанията с клиенти и доставчици. Работа с отворени позиции.
Tема 10: Доставки и продажби на материални запаси. Видове документи и работа с тях. Въвеждане на контрагенти. Изписване на стоки. Видове отчети.
Тема 11: Възможности за корекция на документ – сторниране на документ, деактивиране на документ.
Тема 12: Валута и автоматично отчитане на валутни разлики. Работа с валутни сметки. Документи за отчитане при валутни сделки.
Тема 13: Преоценки на валутните активи и пасиви, вземанията и задълженията. Видове справки.
Тема 14: Дневници на покупки и продажби – изготвяне, отпечатване и записване на файловете по ДДС. Данъчна декларация по ДДС. Виес декларация.
Тема 15: Дълготрайни материални и нематериални активи и амортизации – принципи и видове използвани методи на амортизация.
Тема 16: Съставяне на амортизационен план. Автоматично начисляване на амортизации. Справки за дълготрайни активи и амортизации.
Тема 17: Предназначение и информация от основните отчети. Отчети – Оборотни ведомости за материални сметки. Филтриране на информацията по справките.
Tема 18: Системни функции. Архивиране на данни.
Тема 19: Мултимедийни уроци. Документация за ИСФУ “Бизнес Навигатор”.
Дати на провеждане:
28.10.2024 от 09:30- 12:30 ч. и 13:30- 15:30 ч. Уебинар
Период на провеждане:
от 28.10.2024 до 28.10.2024 г. с предварително записване.