Курсове за обучение по ПП “БИЗНЕС НАВИГАТОР – Заплати”
Присъствен курс и уебинари по основен курс за начинаещи за работа с ПП “БИЗНЕС НАВИГАТОР- Заплати”.
Курсът е с продължителност 6 учебни часа с теоретична и практическа насоченост – от 09.30 – 15.30 ч с 1 час обедна почивка.
Цената на всеки курс е 50 € без ДДС.
Он-лайн практическо обучение с платформата Team Viewer Meeting
Теоретичната и практическа част вървят успоредно, така че всеки курсист има възможност в момент на преподаване да усвои показаните му възможности. На база на предварително подготвен пример с проблемни ситуации клиентът упражнява теоретичните познания и затвърждава на практика придобитите знания.
Последователно се разглеждат следните теми:
Tема 1: Организация на работа с ПП “Бизнес Навигатор Заплати” – клавиши, интерфейс, менюта и подменюта, работа с таблици, локатори.
Tема 2: Създаване на нова фирма.
Tема 3: Базови данни: Поделения. Местонахождения на поделенията. Длъжности, код по НКПД. Класове за прослужено време.
Тема 4: Разплащателни пера. Категории и типове пера. Параметри на разплащателните пера.
Тема 5: Базови данни – Години.
Тема 6: Работа с периоди. Създаване и активиране на периоди. Общи данни. МРЗ. Календар. Таблица за ДОД. Работа със сесии. Авансова сесия.
Тема 7: Въвеждане на кадрова информация. Общи данни. Календар на лицето. Договори. Споразумения. Образци на документи.
Тема 8: Променливи данни. Особености за видовете трудови правоотношения. Облагания.
Тема 9: Зареждане на индивидуалните пера за начисляване на трудово възнаграждение. Анализ на състоянието съгласно облаганията на лицето. Индивидуално изчисляване на заплатата и разглеждане на фиш на лицето.
Тема 10: Работа с отсъствия. Типове отсъствия. Въвеждане на отсъствия. Суми за минало време, необходими за изчисляване на отпуски. Пакет болнични листове към НОИ.
Тема 11: Обработка на лице по граждански договор. Начисления – хонорар. Удръжки. Хонорарни сметки. Отпечатване.
Тема 12: Видове самоосигуряващи се лица. Избран осигурителен доход.
Тема 13: Безкасово плащане. Настройки и генериране на файл към обслужващата банка.
Тема 14: Меню Заплати. Общо изчисляване. Групово отпечатване на фишове. Платежни ведомости. Специална платежна ведомост. Рекапитулация по видове плащания. Рекапитулация по елементите на декларация 6.
Тема 15: Годишни справки за ДОД. Разбивка по месеци.
Тема 16: Справки за отпуските. Справка за годишните отпуски. Справка за неизползваните отпуски.
Тема 17: Други справки. Справка за семейни добавки. Тримесечна справка за статистиката. Годишна справка за статистиката.
Тема 18: Експорт към БН Счетоводство.
Тема 19: Справки за НАП и НОИ. Декларация Образец 1. Декларация Образец 6. Уведомления за трудови договори. Пакет болнични листове. Изход в текстов файл. Придружителни писма.
Тема 20: Работа в минало време. Корективни сесии. Корективна платежна ведомост. Справки за коригираните данни в следващи периоди.
Тема 21: Системни функции. Настройки. Архивиране. Проверка на данните. Проверка за дублирани споразумения.
Тема 22: Индивидуални пароли за ИСФУ “Бизнес Навигатор” . Нива на достъп. Функция администратор.
Тема 23: Инсталиране на ПП “Бизнес Навигатор – Заплати”. Проверка за нови версии. Актуализация. Документация и мултимедийни уроци.
Дати на провеждане:
25.09.2024 от 09:30 – 12:30 ч. и 13:30- 15:30 ч. Уебинар
Период на провеждане: от 25.09.2024 до 25.09.2024 г. с предварително записване.