
Специализиран курс за практическо приложение на вградения дизайнер на документи и отчети в Интегрираната система за фирмено управление “БИЗНЕС НАВИГАТОР”. Използвайки вграденият дизайнер, потребителя сам може да създаде собствен образец на документ или отчет. Последователно в компютърен клас, теоретично и с практическа насоченост се разглеждат следните теми:
- Директория за специален печат, DBF файлове. RPT – файлове за специално отпечатване
- Дизайнер на документи – docview.exe, основен екран. Стандартни формуляри на документи. Функции с формулярите на документи
- Дизайнер на отчети – repview.exe, основен екран. CSV-файлове. Стандартни формуляри на отчети. Функции с формулярите на отчети
- Дизайнер – екран за форматиране, основни команди. Свойства на отчета
- Структура на специален печат – секции, рамки
- Речник – променливи на базата данни, вградени променливи, стандартни оператори и функции, потребителски променливи. Маски
- Функции и свойства на секциите в отчет
- Функции и свойства на рамките в отчет, маски
- Използване на речника в структурата на отчета. Комбиниране на информация в структурата на отчета
- Използване на филтри върху базата данни. Прилагане на сортиране и тотални полета
- Допълнително форматиране на отчета
- Допълнително филтриране на базата данни при изчисляване на тотални полета и потребителски променливи
- Настройка на отчет за използване на формуляри от дизайнера на отчети. Използване на формули – допълнителни параметри и допълнителни променливи на отчети във формулярите на отчети
- Режими на експортиране – стандартни режими, включени в шаблоните на Бизнес Навигатор
- Настройки на документ за ползване на формуляри от дизайнера на документи. Стандартни типове документи със специален печат, включени в шаблони на Бизнес Навигатор
- Използване на допълнителни параметри и полета на документ и поддокумент във формуляри на документи
Дати на провеждане: 11.10.2018 от 09:30- 16:30 ч.
- Период на провеждане: от 11.10.2018 до 11.10.2018 с предварително записване.