Курсове за обучение по ИСФУ “БИЗНЕС НАВИГАТОР”
Специализиран уебинар за Склад и фактуриране. Търговски център – оферти, поръчки. Заявки към доставчици с ИСФУ Бизнес Навигатор.
Курсът е с продължителност 6 учебни часа – от 09.30 – 15.30 ч. с 1 час обедна почивка
Цената на всеки курс е 50 € без ДДС.
Он-лайн практическо обучение с платформата Team Viewer Meeting
Последователно се разглеждат следните теми:
ТЕМА 1: Настройки на базови данни на фирмата за аналитично отчитане на стоки – мерни единици, номенклатурни дефиниции, аналитичности и сметки
ТЕМА 2: Номенклатурни позиции. Партиди на стоки. Допълнителни параметри на партиди. Уеднаквяване партидите на сметки
ТЕМА 3: Типове документи използвани за осчетоводяване движението на стоки в склад. Въвеждане на документи – фактуриране
ТЕМА 4: Справки за движението на стоки – главна книга за една сметка, аналитични журнали
ТЕМА 5: Автоматично изписване на стоки
ТЕМА 6: Справки за следене на складова наличност – оборотни ведомости
ТЕМА 7: Дефиниране на отстъпки. Отстъпки по партидите на сметките. Фактури с отстъпки
ТЕМА 8: Въвеждане на фактури с отстъпки
ТЕМА 9: Справки за фактури с отстъпки – Аналитичен журнал по данъци и отстъпки
ТЕМА 10: Цени по партиди на сметки. Ценоразписи по доставчици и клиенти, групи кленти. Използване на цени при фактуриране
ТЕМА 11: Допълнителни данни и параметри в документа, в поддокументите
ТЕМА 12: Бракуване на стоки, кредитни и дебитни известия
ТЕМА 13: Въвеждане на дилъри и групи дилъри. Фактури с дилъри.
ТЕМА 14: Отчети с информация за дилърите – Главна книга за една
сметка, Синтетични журнали – хронологичен, Аналитичен журнал по сметки, Опис на документи
ТЕМА 15: Фактуриране с четец за щрих код. Типове щрих код. Данни за щрих код в номенклатурните позиции, категория артикули. Настройки в типа документ. Въвеждане на документи.
ТЕМА 16: Търговски център – сметки, категория артикули.
Настройки в типа документ. Резервиране на количества
ТЕМА 17: Оферти и поръчки – попълване, потвърждаване, отпечатване
ТЕМА 18: Автоматично изписване по фактура от търговски център
ТЕМА 19: Отчети по търговски центрове – Чакащи поръчки
ТЕМА 20: Отчети по търговски центрове – Наличности по търговски центрове, Наличности на артикули по търговски центрове
ТЕМА 21: Оферти и поръчки без използване на търговски център. Работа с групи от документи
ТЕМА 22: Заявки към доставчици. Типове заявки. Режими на номериране. Въвеждане на заявки, подаване на заявки – отпечатване
ТЕМА 23: Създаване на заявка на база поръчка от клиент
ТЕМА 24: Създаване на фактура от доставчик на база заявка
ТЕМА 25: Автоматично плащане по фактури – схеми на плащане. Частично погасяване на задължение или вземане. Обединяване на няколко ОП
ТЕМА 26: Чистене на отворена позиция. Отчети, следене на разплащанията, активни, история
ТЕМА 27: Помощна информация – въпроси и отговори. Мултимедийни уроци.
Дати на провеждане:
15.02.2024 от 09:30 – 12:30 ч. и 13:30- 15:30 ч. Уебинар
Период на провеждане: 15.02.2024 до 15.02.2024 с предварително записване.
Място на провеждане: Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочен от Вас имейл.