Expo World

Целият свят в едно изложение

Промотираме България в Китай

Министър Стела Балтова обсъди възможностите със съоснователя на TRIP.COM GROUP Джеймс Лян

Министърът на туризма Стела Балтова обсъди възможностите за дигитални маркетингови решения за промотиране на туристическа дестинация България на пазар Китай с Джеймс Лян, съосновател и председател на борда на директорите на TRIP.COM GROUP, който е на посещение у нас. Пред Джеймс Лян министър Балтова представи възможностите за туризъм в България – културен, зимен и морски туризъм, спа и уелнес, приключенски, голф, кулинарен и винен туризъм и др., и  посочи, че България е популярна с богатството на своите артефакти и минерални извори.

 

„Популяризирането на това богатство е приоритет в нашата работа и ще се радваме, ако повече китайски туристи посетят България и се запознаят с нейните забележителности“, допълни тя. По думите ѝ древната ни история би представлявала интерес за туристите, които пристигат от Китай и именно върху такъв тип туристически продукти трябва да се постави акцент при планирането на бъдещите маркетингови активности.

От своя страна Джеймс Лян поясни, че в близките шест месеца китайските туристи отново ще започнат да планират своите ваканции. Той обърна внимание, че все повече граждани на Китай избират да организират сами своите екскурзии и да пътуват самостоятелно или в малки групи, затова е важно да бъдат представени различни възможности за пътувания, като се акцентира върху индивидуалните и в малки групи. Двамата се договориха да проучат различни възможности за сътрудничество и се съгласиха, че още отсега трябва да започне промотирането на дестинация България на китайския пазар.

Trip.com Group, преди това Ctrip.com International, основана през 1999 г.,  e една от най-известните туристически групи, чиито акции се предлагат в NASDAQ (2003). Компанията има над 400 милиона членове по целия свят и приблизително 33 400 служители. Trip.com Group е водещ доставчик на туристически услуги, състоящ се от големи марки като: Trip.com, Ctrip, Skyscanner и Qunar. Групата държи над 60% пазарен дял в Китай. На своите платформи Trip.com Group дава възможност на местни партньори и пътуващи по целия свят да правят информирани резервации за туристически продукти и услуги, чрез обединяване на изчерпателна информация и ресурси, свързани с пътуването, както и усъвършенствана платформа за транзакции, състояща се от мобилни приложения, интернет уебсайтове и денонощни центрове за обслужване на клиенти.