Expo World

Целият свят в едно изложение

Над 100 000 души посетиха ЕLECTRO MOBILITY EXPO 2018

18 марки електрически автомобили, зарядни станции, е-велосипеди, скутери и лекотоварни автомобили влязоха за 4 дни в Sofia Ring Mall

IMG-72fd2bdff0b7a75274194e880cf7c53a-V

Над 100 000 души видяха първото изложение за електромобили в България – ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. 18 марки електрически автомобили, зарядни станции, е-велосипеди, скутери и лекотоварни автомобили влязоха за 4 дни в Sofia Ring Mall, за да покажат, че секторът е на пътя на иновациите. Електрическата мобилност и развитието на технологиите, опазването на околната среда, потенциалът за навлизане на евтин и чист транспорт, новите концепции за логистика и трафик бяха сред темите на конференцията, която събра в Cine Grandексперти, производители, разработчици и визионери, ангажирани с развитието на електромобилността в България.

А пред българската публика в първото издание на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018застанаха изцяло електрически модели на TESLA, JAGUAR, RENAULT, NISSAN, KIA, VOLKSWAGEN, HYUNDAI, SIN CARS, INOKIM, ECOBIKE, JONWAY, Е-Mountain Bike, лекотоварните METRO 500 и триколесните на Телком Инженеринг, зарядни станции на LEGRAND Electric и ЕЛПРОМ ЕМЗ ШАБЛА, както и прототипът на Team Formula Student BG от Техническия университетСофия.

Възможността да изпробват най-хитовите експонати в тест драйв позволи на професионалисти и любители да придобият преки впечатления за възможностите на електрическите превозни средства и да се убедят в качествата им, убедени са организаторите на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. „Електрическата мобилност не бъдеще, тя е настояще. Този сегмент от пазара вече е много пъстър и това ни даде основание да организираме изложение“, каза ръководителят на проекта Димитрина Христева. По думите й експозицията дава шанс на всички производители да покажат докъде са стигнали, а на хората – да видят новите технологии, да ги изпробват и да ги поискат. За нас е важно държавата да подкрепи развитието на този сектор, а публиката – да види смисъл да се обърне към продуктите, базирани на електромобилност. Така се променя един пазар или да създадат нов, допълни още Димитрина Христева.