Expo World

Целият свят в едно изложение

Тайно Fulfillment парти събра на едно място българското eCommerce общество

Новите тенденции при онлайн търговията и превръщането на България в най-новата фулфилмънт дестинация на европейския пазар бяха сред най-обсъжданите теми

3_Tainoto-Fulfillment-party-Inout

На 24 януари в столичния клуб „Карусел“ се проведе ексклузивно парти за специално селектирани представители на българския eCommerce бизнес, организирано от русенската компания Инаут Трейд в партньорство с Paysera България.

 

„Интересът беше огромен, за мен обратната връзка е повече от позитивна. Планираните 25 двойни покани генерираха огромен интерес“ – сподели Светлозар Димитров, съсобственик на русенската компания, след края на събитието. Според него именно селектираният списък на гости е позволил на всички присъстващи да обменят опит и знания помежду си, да обсъдят най-новите тенденции в бранша и да споделят за своите планове и професионални цели през 2019 година. „Това са и тенденциите – хората от eCommerce обществото да си помагат все повече. Ние сме пример за това как, партнирайки си с определени компании от бранша, не куриерски, не спедиторски, не fulfillment складове – с професионалисти, които също като нас сервизират eCommerce бизнеса – работейки с тях, затваряме цикъла около един клиент и го правим така, че той да има все по-голяма стойност като електронен търговец.”

 

Инаут Трейд представи най-новия си проект, свързан с подписаното партньорство с лидера на гръцкия логистичен пазар Biz Courier & Logistics LTD. Благодарение на това споразумение русенската компания ще предлага услуга за доставка в държави от Европейския съюз в рамките на 48 часа, което досега бе невъзможно, освен ако не се ползва въздушен транспорт, който оскъпява услугата. Фулфилмънт услугите включват целия процес по обслужване на поръчките в един електронен магазин, складиране, обработване и управление на наличностите, както и приемане, опаковане и доставка на куриерски пратки от склад. От 24 януари е активен и новият уебсайт на Инаут Трейдwww.euShipments.com, в който са описани всички нови дестинации, възможности и услуги на компанията.

 

Пол Дъф, основател и настоящ главен изпълнителен директор на Biz Courier & Logistics LTD, сподели, че партньорството с Инаут Трейд ще разшири контактните точки, до които клиентите имат достъп, и ще отвори вратите към работа с държави като Италия, Испания, Германия, Франция, Словакия и други. „През последните 3 години изпратихме над 3 милиона пратки, а следващата стъпка е да добавим и Великобритания в нашата мрежа“ – допълни той.

 

„Сред основните ни фокуси през последните две години е IT структурата на фирмата“ – сподели Лора Димитрова, управляващ съдружник в Инаут Трейд. „Благодарение на това успяваме да даваме на клиентите си гъвкави решения, да управляваме правилно ресурсите на фирмата и да правим лесно интеграции с различни партньори, както се случи с Biz Courier & Logistics LTD.“ За стратегическото значение на IT структурата говори и ръстът на фирмата през 2018 спрямо 2017 г. – над 300 процента повече обработени пратки, допълва Димитрова.

 

Сред гостите на събитието бяха Пламен Стефанов (CocoSolis), Жанет Найденова (Българска Е-комeрс асоциация), Жюстин Томс (ABC Design and Communication), Георги Малчев (Xplora България), Христо Радичев (Mediapost Hit Mail Bulgaria), Любомир Атанасов (SEOMAX Digital Agency) и други представители на българския онлайн бизнес, както и избрани представители на медиите.

 

***