Expo World

Целият свят в едно изложение

Employer Branding Best practices 2019

Вдъхновение, иновации, тенденци, най-добри практики

EB-2019-27

“Employer Branding Best practices 2019” е седмото от поредицата събития, насочени към работодателската марка в България. Конференцията е фокусирана къмнай-добрите приложими практики наводещи компании в света. Сред тях са: (моделите, по които работят световните организации, кои техники са усъвършенствали работния процес и кои са спомогнали за подобряване на имиджа. )

  • A1 Telekom Austria Group  - Дигитален лидер в Централна и Източна Европа
  • Swarovski –  Световен лидер в производството на скъпоценни камъни и бижута
  • Yapi Kredi, Unicredit Group- В топ 10 на най-скъпите работодателски марки в Турция
  • Quoratio- SaaS, Branding и Onboarding от Холандия
  • Modern Management Consulting – Над 50 Employer Branding проекта в различни индустрии
  • BACARDI – Най-голямата частна спиртна компания в света

Конференцията ще открие Кристиан Гьотингер от А1 Telekom Austria Group. Той ще говори за EVP (предложение за стойност за служителите) – разработка и интеграция.

Кристиан е опитен ръководител с над 20 години стаж в управлението на човешките ресурси. Работи за Мobicom Austria,а след сливането им с Telekom Austria в А1 Telecom Austria Group, заемайки длъжности  като:

  • Помощник-директор Човешки ресурси
  • Ръководител на Центъра за експертни проучвания на човешките ресурси
  • Ръководител на проекта “Промяна” при сливането на Mobicom Austria и Telekom Austria в А1
  • От 2016 година насам е Ръководител „Наемане и обучение на таланти“, отдел Човешки Ресурси в A1 Telekom Austria Group.

A1 Telekom Austria Group са водещ доставчик на цифрови услуги и комуникационни решения в Централна и Източна Европа, с 19 000 служители и повече от 24 милиона клиента в 7 Европейски страни сред които Австрия, България, Хърватия, Словения (А1), Беларус (velcom), Република Сърбия (Vip mobile) и Република Македония (one. Vip).

 

Алберто Платц ще говори на тема „Работодателската марка започва с нашите служители“ . Той е глобален директор по назначаване и развитие на талантите в Swarovski.

Работи за компанията вече над 32 години.  Първите 11 години, прекарани в Барселона, е продавал кристалните компоненти на компанията в B2B сферата, също така е управлявал испански и португалските пазари. Следващите 13 години прекарва като Директор Продажби за Европейските и близкоизточните територии.

През 2012 г. той се присъединява към корпоративния HR екип като Глобален Директор на ангажираността и в последствие през 2015 г. той поема вътрешната и външната HR комуникация и темите за придобиване на таланти от глобална стратегическа гледна точка.

Алберто Платц споделя „Все още съм горд да бъда Swarovski.“ , а относно конференцията „Нека попитаме посетителите на конференцията след моята презентация дали биха искали да работят или биха препоръчали на някого да работи за Сваровски. Ако отговорът е „да“, тогава посланието на работодателя е ефективно!!!

За Swarowski:

Swarovski проектира, произвежда и продава кристал от най-високо качество, истински скъпоценни камъни, създадени камъни и готови продукти като бижута, аксесоари и осветителни решения.

 Производствените обекти на Swarovski са в Австрия, Индия, Тайланд, Виетнам, Сърбия и САЩ,

  • Продажби в около 170 страни
  • Приблизителен приход от 3.36 млрд на година
  • Приблизително 32 000 служителя работят за компанията

     

     

    Чаровната Малик Стийнбринк  от Quoratio (Холандия) ще ни сподели  „Как разказването на истории изгражда стабилна работодателската марка“.

     

     Тя е маркетолог, специализиращ в изграждането на работодателска марка и онлайн подбор  на кадри. Отговаря за цялото съдържание около работодателската марка на компанията, опита на служителите и цялостното им преживяване.

     

     

    За Quoratio:

     

    Предлагат идеалната комбинация от консултации, управление на подбора на кадри и аутсорсинг. Правят това чрез търсене, намиране и обучение на най-качествените кандидати.

    Те са още партньор за управление на човешки ресурси със специалисти в различни отрасли, които могат да бъдат полезни за всеки тип организация.

     

    Еугенио ВиямисарHR директорв BACARDI,е лидер в сферата на човешките ресурси с доказан международен и търговски опит в компании като FedEx, The Goodyear Tire и Rubber Company.  

     

    Той ще ни даде примери как в BACARDI използват културата за по-добър имидж, като работодатели.

     

    BACARDI е най-голямата частна спиртна компания в света, която произвежда и продава международно признати спиртни напитки и вина.

     

    Основан в Сантяго де Куба на 4 февруари 1862 г., семейният Bacardi има повече от 7000 служители, произвежда своите марки в повече от 20 съоръжения и продава в над 170 страни.

     

    Джале Актюг е Employee Experience and Employer Brand Manager в първата и една от най-големите частни банки на Турция, представляваща UniCredit Group – Yapi Kredi.

     

    Тя ще ни разкаже каква е стратегията на банка с над 20 000 служителя за успешното наемане и задържане на таланти.  

     

    Кариерата ѝ започва като заместник-съветник във Великото народно събрание на Турция.Между 2011 и 2013 г. работи като специалист по вътрешни комуникации в Leroy Merlin. От 2013 до 2017 работи в QNB Finansbank като Employer Brand Manager.

     

    От Юли 2017 сменя една от най-големите банки в Турция с още по-голяма и започва работа  като Бранд Мениджър в Yapi Kredi. Работи върху управлението на работодателската марка и разработва проекти за отдел „Човешки ресурси“. Отговаря директно за проекти обхващащи структура с над 20 000 служителя в  936 клона.

     

    Yapi Kredi е първата частна банка в Турция, определяща стандартите за банковия сектор от 1944 година насам.

     

    Един от 10-те най-ценни брандовев Турция с Повече от 20 000 служители и 13 милиона активни клиенти. Предоставя услугите си чрез мрежа, състояща се от 936 клона и повече от 4 300 банкомата.

     

    Али Аяз е експерт, специалист и консултант с над 16-годишен опит в сферата нa управлението на работодателската марка.

     

    Г-н Аяз ще влезе в детайли и примери за най-добрите практики, които биха подобрили работодателската марка във вашата фирма.

     

    През 2003 г. основава Realta Consulting Company и оттогава работи като консултант по управление на работодателската марка, провеждайки редица изследвания сред кандидати и служители;

     

    През 2008 година стартира серия от конфернции Employer Brand Summit и Employer Brand Academy през 2010 г.

     

    През 2017 година основава Modern Management Consulting (Великобритания), като сред компаниите, които е консултирал успешно личат имена като:

    Aviva, Bosch, Faber-Castell, Domino’s, Ford, L’Oreal, Migros, Yapi Kredi Bank, Finansbank, Mercedes Benz, Turkcell, Turk Telekom, Vodafone, Unilever, Pfizer и много други.

     

      „Лекторите са невероятни, а опита, който споделят, определено си заслужава. Събитието е насочено към бизнес елита, HR мениджъри и агенции“

     

Вдъхновението, иновации, тенденци и разбира се най-добри практики – Employer Branding Best Practices 2019