Expo World

Целият свят в едно изложение

Електронно трудово досие

Електронни отпуски. Електронни служебни бележки.
от Sb Accounting & Consulting

Това е една от водещите теми на HR Industry 2021, събитието, което представя всички новости и тенденции при HR услугите. Тази година то ще се проведе на 9 февруари и за първи път ще бъде изцяло онлайн.

Ето какво сподели с нас Савина Динева, Мениджър Бизнес развитие в Sb Accounting & Consulting, дни преди събитието за услугата „Електронно трудово досие“, която последните месеци се превръща в единствено решение за бизнеса.

„В началото на 2020 година започнахме разработването на система за Електронно управление на трудови досиета, защото вярваме, че бъдещето е в дигитализацията в нашата сфера на дейсност. Ситуацията с пандемията и наложените в следствие мерки допълнително постави темата: Как да организираме процесите по администрирането на текущия екип, както и подписването на стартовия пакет с новите служители в компанията?“

ВРЕМЕ Е ЗА ОПТИМИЗАЦИЯ И ДИГИТАЛИЗАЦИЯ В HR АДМИНИСТРАЦИЯТА

Решението ни за Електронно управление на трудови досиета беше посрещнато с голям интерес от клиентите, тъй като значително улеснява процеса на подписване на всякакви документи между работодател и служител, независимо от времето и мястото.

Електронно управление на трудови досиета включва целия процес от изготвяне на трудовата документация, през подписването й с квалифициран електронен подпис (КЕП), електронно връчване и електронно съхранение. Решението се осъществява посредством корпоративната ни платформа Webtools в интерграция с Евротръст като доставчик на електронни услуги. Създадените и подписани по този начин документи имат доказателствената сила на саморъчно подписаните такива.

КАКВИ СА СТЪПКИТЕ ЗА ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА ЕЛЕКТРОННОТО ТРУДОВО ДОСИЕ?

Първоначалната стъпка е всички служители да получат своя квалифициран електронен подпис. Процесът е изключително лесен, може да го направите по всяко време от дивана в къщи, като са необходими само смартфон и лична карта.

Веднъж изваден, подписването на документи с КЕП е бързо и лесно – получавате известие на телефона, че имате документ за подписване, отваряте, прочитате и с един клик го подписвате.

КАКВИ СА РАЗХОДИТЕ ПО ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА DIGITAL HR ADMINISTRATION?

Както изваждането на КЕП, така и подписването на документи е абсолютно безплатно за служителите като разходите се поемат от работодателя. Решението е възможност за оптимизиране на разходите за хартия, печат, доставки с куриер и т.н. Не на последно място оптимизира процеси и време.

Повече за Електронно трудово досие и автоматизацията на процесите по Електронни отпуски и Електронни служебни бележки ще немерите на: https://sb-bg.com/webtools-technology/digital-hr-administration/

Или се регистрирайте за HR Industry на https://2021.hrindustry.bg/ и посетете онлайн щанда на Sb Accounting & Consulting и семинара “Електронно трудово досие и как да автоматизираме процесите в HR Администрацията” на 9 февруари, от 11:00 ч., BROADCAST 2.

ЗА САВИНА ДИНЕВА

Савина Динева е Мениджър Бизнес развитие в Sb Accounting & Consulting, водеща компания в бизнес аутсорсинг индустрията в България.  Фирмата е насочена към автоматизиране и дигитализиране на процесите в областта на Payroll, HR Administration,  Счетоводството и Финансовия мениджмънт.