Expo World

Целият свят в едно изложение

Над 2100 души проведоха интервюта за работа на Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг

56 водещи компании се включиха на живо и онлайн в кариерния форум, организиран за 11-а година от JobTiger

Стартирало на 8 октомври в София и с последващи събития в Пловдив, Варна и Габрово, 11-ото издание на ежегодния форум Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг завърши нетрадиционно – с провеждането на първия за тези отрасли Виртуален ден – на 21 октомври.

В рамките само на 2 седмици: 2100 кандидати за нова работа или стаж посетиха събитията на живо, а на онлайн изданието за 6 часа бяха проведени 1069 чат-интервюта. Статистиката от последните години сочи, че всеки шести участник във форума подписва договор с нов работодател.

 

За да увеличи шансовете както на бизнеса да открие най-подходящите кадри за целите си, така и на търсещите нови кариерни възможности да сбъднат мечтите си, пионерът  в организирането на кариерни събития у нас – JobTiger – прибегна до иновативна формула при провеждането на тазгодишния форум. Съчетанието от живи събития в 4 града на страната и онлайн издание, достъпно от всяка точка на света, позволи и на търсещите, и на предлагащите работа да участват по предпочитания от тях начин – лесно, приятно и безопасно! Така, в момент на безпрецедентна медицинска и икономическа криза, която се отразява силно негативно на пазара на труда – желаещите кариера в трите водещи сектора: ИТ, комуникации и аутсорсинг успяха да разговарят с представители на 56 топ компании, които са готови да наемат нови хора.

ITCD_2020_Final

Големият брой участници във форума не е единственото мерило за значимостта на Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2020. Важността на събитието беше подчертана и от представителите на институционалните му партньори. „Форуми, които срещат добрия бизнес с талантите, са от ключово значение за продължително създаване на добавена стойност.“ – това заяви Генчо Керезов, заместник-кмет на София по дигитализация, иновации и икономическо развитие при откриването на форума.

 

Голяма оценка не само за конкретното събитие, но и за екипа на JobTiger като организатор на първите и най-мащабни кариерни форуми в България, се крие в откровението на директора на Международен панаир Пловдив д-р Иван Соколов: „Когато ставаше дума за провеждане на събитието, ръководството на Панаира каза, че само Международната изложба „Хемус – 2020“ и форума на JobTiger не могат да бъдат отменени“.

„Радвам се, че „Дните на кариерата“ и тази година събират младите хора и работодателите във Варна – въпреки предизвикателствата, пред които сме изправени. Този интерес към събитието означава, че има търсене и предлагане на работа във Варна и то в сфери, които гарантират добри доходи – ИТ сектор, комуникации, аутсорсинг“ – заяви кметът на морския град Иван Портних.

Спечелихме и тази година доверието на студентите от Технически университет – Габрово и на ученици от професионалните гимназии в града – и 350 от тях дойдоха да се запознаят на живо с възможностите за професионална реализация в секторите ИТ, комуникации и аутсорсинг.

С удовлетворението, че отново сме били полезни за бизнеса и търсещите работа и с натрупания опит от поредните успешни форуми, проведени на живо и онлайн, вече сме готови да ви поканим да участвате и в следващите ни събития. Особено в кризата, не пропускайте шанса да се срещнете с водещи работодатели в секторите Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти, които търсят нови кадри! Повече от 30 топ компании (а броят им тепърва ще нараства) са запазили вече свой щанд за 26 ноември в УНСС, София. Представителите на фирми, които се записват за онлайн изданието на форума, ще интервюират кандидати виртуално на 1 декември на този адрес.

 

За повече подробности за Дни на кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти 2020 посетете сайта на събитието или се свържете с екипа на JobTiger на events@jobtiger.bg, +359 2 491 80 24 и +359 88 408 6003.